Ekonomija zajedništva

Novi pojmovi u ekonomiji

Luigino Bruni

Zajedništvo je duboka težnja ekonomije. Ono je i temelj projekta Ekonomije zajedništva nastale 1991. u Brazilu, s ciljem osnivanja poduzeća kojima će se upravljati u duhu nove "kulture davanja". Ta poduzeća dobit daju u zajedništvo za tri namjene: razvoj poduzeća, stvaranje nove kulture koja će nadahnjivati nove ljude i za pomoć siromasima, da se potpuno reintegriraju u zajednicu.
U ovoj knjizi Ekonomija zajedništva predstavljena je kroz nekoliko odabranih ključnih pojmova kojima, dakako, nije izraženo sve njezino bogatstvo. To su: besplatnost, rad, poduzeće, suradnja, sreća, uzajamnost, bratstvo i siromaštvo. Svi zajedno trebali bi osvijetliti sadržaj pojma koji izražavamo riječju "zajedništvo".


(Tekst s korica knjige)

  • Nakladnik: Novi svijet
  • Godina izdanja: 2013.
  • ISBN: 978-953-7109-24-0
  • Uvez: Meki
  • Broj stranica: 171
  • Jezik izvornika: Talijanski
  • Jezik: Hrvatski
  • Prevoditelj: Sanja Depikolozvane, Miklavž Hribar
  • Dimenzije: 21,0 x 14,0 cm

Vaši komentari

Prijavite se kako bi komentirali!