Mali divovi

Tvrtke koje su odlučile biti sjajne, a ne velike

Bo Burlingham

Knjiga Mali divovi Boa Burlinghama izazvala je pravu revoluciju među poslovnom literaturom. To je prva knjiga u kojoj se neki autor ozbiljno pozabavio uspješnim malim privatnim tvrtkama te učinio ono što su Tom Peters i Jim Collins svojim knjigama učinili za velike javne tvrtke, koje zapravo čine vrlo mali postotak ukupnog broja poslovnih jedinica.

U Malim divovima detaljno je opisano 14 privatnih tvrtki koje su odlučile "biti sjajne, a ne velike" a sve one, primjećuje autor, imaju neka zajednička obilježja. Za početak, sve su čvrsto odlučile biti najbolje u onome što rade; trude se stvoriti sjajno mjesto za rad, pružati izvanrednu uslugu potrošačima, imati izvrsne odnose sa svojim dobavljačima, davati velik doprinos zajednici u kojoj žive i rade te pronaći sjajan način kako će živjeti. Uz to, naučili su da, ako žele briljirati u svemu tome, u mnogim slučajevima moraju uvelike ograničiti veličinu i brzinu svojega rasta. Bogatstvo koje stvaraju, iako znatno, samo je nusproizvod uspjeha na tim drugim područjima.

"Bo Burlingham podsjeća nas na jednu važnu istinu: veliko ne mora biti izvanredno, a izvanredno ne mora biti veliko."

Jim Collins, autor knjige Od dobrog do izvrsnog (Good to Great)

"Malo je novo veliko. Ako mislite da je to čudna ideja, potrebna vam je upravo ova knjiga."

Seth Godin, autor knjige Plava krava (Purple Cow)

  • Nakladnik: Profil
  • Godina izdanja: 2009.
  • ISBN: 978-953-7701-50-5
  • Uvez: Meki
  • Broj stranica: 242
  • Jezik izvornika: Engleski
  • Jezik: Hrvatski
  • Prevoditelj: Dunja Vražić-Stejskal
  • Dimenzije: 23,0 x 16,0 cm

Vaši komentari

Prijavite se kako bi komentirali!