Summa Pedagogica

Inkluzivno obrazovanje učenika s razvojnim teškoćama

Zora Zuckerman

Inkluzija, prepoznata kao teorija "jednakih šansi" za svu djecu, središnja je tema ovoga djela. Unatoč optimizmu, nisu izostavljeni brojni problemi djece s teškoćama i njihovih roditelja. U dobro osmišljenoj prezentaciji sadržaja isprepliću se medicinske (biološke), pedagoško-psihološke i socijalno-ekonomske paradigme inkluzivnog pristupa unutar ra­zličitih socijalnih miljea. Ponuđeni programi i metode rada usmjereni su na unaprjeđenje edukativnih i socijalnih kompetencija učenika s teškoćama. U kontekstu niza obrazovnih i životnih situacija preferira se individualizirani odgojno-obrazovni program. U središtu stručnog rada jest kreativan učitelj ili nastavnik kao pedagoški programer i dijelom
terape­ut. No, najveća vrijednost ove monografije jest svima razumljiv jezik kojim je napisana, s mnoštvom konkretnih primjera i stručnih postupaka, u kojima se duboko prožimaju emo­cije, duhovnost i životni optimizam.

  • Nakladnik: Naklada Benedikta
  • Godina izdanja: 2016.
  • ISBN: 978-953-7793-46-3
  • Uvez: Meki
  • Broj stranica: 291
  • Jezik: Hrvatski
  • Dimenzije: 22,5 x 16,5 cm

Vaši komentari

Prijavite se kako bi komentirali!