Mi koristimo kolačiće da bi poboljšali vaše iskustvo. Da u skladu s novim e-Pravila direktive, trebamo tražiti vaš pristanak za postavljanje kolačića. Saznajte više .
Nakladnik: Matica hrvatska
Biblioteka: Biblioteka Theoria
ISBN: 978-953-150-865-0
Uvez: Tvrdi
Broj Stranica: 249
Jezik: Hrvatski
Godina izdanja: 2009
Dimenzije: 245 x 170
Autori: Skoko,Božo
Šifra: 3790
Država kao brend
Upravljanje nacionalnim identitetom
Ova problematika me zaokuplja još od ranih devedesetih godina, kad sam se kao mladi novinar u inozemstvu počeo susretati sa stereotipima, neznanjem pa i dezinformacijama vezanim uz Hrvatsku.
Iako je to tada izgledalo logično jer je Hrvatska bila mlada i prilično nepoznata država, shvatio sam da je takva percepcija bila uvjetovana ne nečijim zlim namjerama nego uglavnom manjkom relevantnih informacija nauštrb dugogodišnje jugoslavenske propagande te nedostatkom državne komunikacijske strategije nasuprot nezainteresiranosti i ravnodušnosti modernog svijeta prema zbivanjima na našim prostorima.
Pokušavao sam odgovoriti na pitanja - Tko smo mi zapravo? Što mislimo o sebi i drugima? Kako komuniciramo međusobno i sa svijetom? Na koji način drugi stvaraju sliku o nama? Može li njihova percepcija utjecati na našu sudbinu?
Autor u Predgovoru
Prijava korisnika