Rasprodano

Cijena:

70,00 kn

Nakladnik: Matica hrvatska

Biblioteka: Biblioteka Theoria

ISBN: 978-953-150-865-0

Uvez: Tvrdi

Broj Stranica: 249

Jezik: Hrvatski

Godina izdanja: 2009

Dimenzije: 245 x 170

Autori: Skoko,Božo

Šifra: 3790

Država kao brend

Upravljanje nacionalnim identitetom

Ova problematika me zaokuplja još od ranih devedesetih godina, kad sam se kao mladi novinar u inozemstvu počeo susretati sa stereotipima, neznanjem pa i dezinformacijama vezanim uz Hrvatsku.
Iako je to tada izgledalo logično jer je Hrvatska bila mlada i prilično nepoznata država, shvatio sam da je takva percepcija bila uvjetovana ne nečijim zlim namjerama nego uglavnom manjkom relevantnih informacija nauštrb dugogodišnje jugoslavenske propagande te nedostatkom državne komunikacijske strategije nasuprot nezainteresiranosti i ravnodušnosti modernog svijeta prema zbivanjima na našim prostorima.
Pokušavao sam odgovoriti na pitanja - Tko smo mi zapravo? Što mislimo o sebi i drugima? Kako komuniciramo međusobno i sa svijetom? Na koji način drugi stvaraju sliku o nama? Može li njihova percepcija utjecati na našu sudbinu?

Autor u Predgovoru

Preporuka

Iz sličnog područja
Od istog nakladnika