Nakladnik: Synopsis d.o.o.
ISBN: 978-953-7035-33-4
Uvez: Tvrdi
Broj Stranica: 306
Jezik: Hrvatski
Godina izdanja: 2008
Dimenzije: 240 x 165
Autori: Granić,Ivica, Spahić,Besim, Tomić,Zoran
Šifra: 5803
Strategija izbornih kampanja
Pred nama je sigurno najsveobuhvatnija knjiga koja proučava gotovo sve segmente predizbornih, izbornih i postizbornih aktivnosti političkih stranaka u tzv. izbornom marketingu. Naslovljena kao Strategije izbornih kampanja knjiga trojice već renomiranih autora s ovoga područja na preko tristo pedeset stranica i kroz 34 poglavlja (od kojih je svako i cjelina za sebe), uz opsežnu literaturu, sastavljenu od djela gotovo svih relevantnih inozemnih i autora s područja Jugoistočne Europe (oko 500 bibliografskih jedinica) gotovo cjelovito objašnjava kompleksnost zamisli i kreacije originalne strategije stranačkih izbornih kampanja te njihovu operacionalizaciju do najsitnijih detalja i svakako, njihovo operativno-taktičko vođenje u vrijeme pred izbore, u vrijeme izbora, te u postizbornom-međuizbornom razdoblju.
(tekst iz Predgovora)
Prijava korisnika