Cijena:

136,00 kn

Nakladnik: Hrvatska sveučilišna naklada

ISBN: 978-953-169-402-5

Uvez: Tvrdi

Broj Stranica: 200

Jezik: Hrvatski

Godina izdanja: 2018

Autori: Radalj,Miro

Šifra: 978-953-169-402-5

Visina: 24,5

Širina: 17,5

Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama

Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama tema je koja je nedovoljno istražena u globalnim okvirima, a u Hrvatskoj ne postoje slična izdanja, pa ovu knjigu valja smatrati pionirskim djelom na tom području.

Napisana je temeljem iznimnog poznavanje teorije i prakse odnosa s javnošću, što je vidljivo po pristupu, strukturi i sadržaju. Posebnost djela je što prilično temeljito istražuje specifičnost odnosa s javnošću u neprofitnom sektoru, uključujući strategije, taktike i alate, koji se donekle razlikuju od ostalih sektora odnosa s javnošću, ponajprije u pogledu ciljeva i javnosti. Detaljno su analizirani različiti teorijski pristupi, a praktični pogled na stvarnost odnosa s javnošću u ovom sektoru potkrijepljen je najnaprednijim iskustvima i dobrim praksama. Sve to predstavlja bogatu riznicu znanja i iskustava, odnosno teorijskih i praktičnih primjera, koje po prvi put u Hrvatskoj imamo priliku vidjeti na jednom mjestu.

Knjiga je pisana analitički, i argumentirano, potkrijepljena je najrelevantnijim domaćim i inozemnim autorima, a istodobno je pitko i zanimljivo štivo, što će knjizi omogućiti da istodobno bude sveučilišni udžbenik i praktičan alat svima koji se svakodnevno koriste odnosima s javnošću u neprofitnom sektoru. izv. prof. dr. sc. Božo Skoko

Preporuka

Iz sličnog područja
Od istog autora
Od istog nakladnika