Nakladnik: Hrvatska sveučilišna naklada
ISBN: 978-953-169-402-5
Uvez: Tvrdi
Broj Stranica: 200
Jezik: Hrvatski
Godina izdanja: 2018
Autori: Radalj,Miro
Šifra: 9HSN00163
Visina: 24,5
Širina: 17,5
Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama
Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama tema je koja je nedovoljno istražena u globalnim okvirima, a u Hrvatskoj ne postoje slična izdanja, pa ovu knjigu valja smatrati pionirskim djelom na tom području.
Napisana je temeljem iznimnog poznavanje teorije i prakse odnosa s javnošću, što je vidljivo po pristupu, strukturi i sadržaju. Posebnost djela je što prilično temeljito istražuje specifičnost odnosa s javnošću u neprofitnom sektoru, uključujući strategije, taktike i alate, koji se donekle razlikuju od ostalih sektora odnosa s javnošću, ponajprije u pogledu ciljeva i javnosti. Detaljno su analizirani različiti teorijski pristupi, a praktični pogled na stvarnost odnosa s javnošću u ovom sektoru potkrijepljen je najnaprednijim iskustvima i dobrim praksama. Sve to predstavlja bogatu riznicu znanja i iskustava, odnosno teorijskih i praktičnih primjera, koje po prvi put u Hrvatskoj imamo priliku vidjeti na jednom mjestu.
Knjiga je pisana analitički, i argumentirano, potkrijepljena je najrelevantnijim domaćim i inozemnim autorima, a istodobno je pitko i zanimljivo štivo, što će knjizi omogućiti da istodobno bude sveučilišni udžbenik i praktičan alat svima koji se svakodnevno koriste odnosima s javnošću u neprofitnom sektoru. izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
Prijava korisnika