Trpimir Jurkić gostovao na "Susretu s autorom" u svibnju u Splitu

U Verbumovoj Knjižari sv. Frane u Splitu 30. svibnja održan je Susret s autorom gdje je gost bio Trpimir Jurkić, član Drame splitskog HNK, poznati kazališni i filmski glumac, dramski pisac i dramaturg, koji je zabilježio velike uloge na kazališnim daskama, ali i na filmovima. Osobito je poznat i po svojim dramskim tekstovima za koje je bio i nagrađivan. Za svoju prvu dramu "Milosrdni Samarijanac" nagrađen je nagradom "Marin Držić" Ministarstva kulture Republike Hrvatske 1996. godine, a drama "Kajin i Abel" 2000. godine nagrađena je "Marulom" za najbolji izvedeni tekst na "Marulićevim danima". "Nevažne priče - mala drama s perona", treći je i zasad posljednji tekst Trpimira Jurkića.

Brojne Jurkićeve glumačke kreacije redovito oduševljavaju publiku i kritiku, a 2007. godine na pozornici je uprizorio i nagrađivanu dokumentarnu dramu "Zapisi iz nevremena", koja je nastala iz eseja, tekstova i razmišljanja pokojnog don Branka Sbutege. Na pitanje kako je počeo njegov glumački angažman kaže kako je to bilo gotovo slučajno. Kod salezijanaca u župi Marije Pomoćnice kršćana na splitskom Kmanu kao mladić bio je član dramske skupine i tu prepoznaje svoj dar za glumu. Put će ga kasnije odvesti u Gradsko kazalište mladih, a potom i u Hrvatsko narodno kazalište na čijim daskama igra već dvadesetak godina. U Splitu je završio i Glumačku akademiju i posve se vezao uz taj pozi. Prisjećajući se odigranih predstava rekao je kako ih pamti po ljudima s kojima ih je igrao, ali mu je na osobit način ostala u sjećanju i pri srcu drama "Nosi nas rijeka" Elvisa Bošnjaka, kao i "Zločin i kazna" u režiji i dramatizaciji ruskog redatelja Aleksandra Ogarjova s kojim je bilo osobito zadovoljstvo raditi.

Na poseban način značajne su mu drame koje je sam napisao – "Milosrdni Samarijanac", "Kajin i Abel" te "Nevažne priče - mala drama s perona". Na Susretu  s autorom istaknuo je kako su one nastale iz nutarnjih stremljenja, a odraz su tema s kojima se hrvao. Baveći se glumačkim poslom nije moguće ostati samo na jednome, nego se želio okušati u više segmenata – glumi, pisanju, režiranju, dramatiziranju. Dvije njegove drame utemeljene su na religijskim motivima, iako su to zapravo temeljni životni motivi ističe Jurkić, a i sama Biblija uprizoruje temeljne ljudske drame, pitanja, situacije te predstavlja nepresušni izvor za svakoga tko je čita, zaključio je.